• 6 september 2017 om 22:17

    Ik kom alleen zaterdag.

    Rij de onroad rit en eet lekker mee met de BBQ blijf nog tot laat dom ouwehoeren en slaap dan lekker thuis.

  • 7 september 2017 om 10:36

    Ik kom vrijdag avond aan en blijf tot zondagochtend. De indrukwekkende verzameling Tenere’s van Jos heb ik eerder mogen aanschouwen. Ik doe graag mee met de BBQ.

  • 7 september 2017 om 13:06

    Van vrijdag tot zondag aanwezig!  Eet graag mee met de BBQ en ben benieuwd naar Ferry’s offroad route!

     

  • 7 september 2017 om 13:06

    Van vrijdag tot zondag aanwezig!  Eet graag mee met de BBQ en ben benieuwd naar Ferry’s offroad route!

     

  • 7 september 2017 om 15:24

    Van zaterdag ochtend tot zondag ochtend zijn Michel en ik (Mark) aanwezig. Wij doen dus mee aan de offroad rit, BBQ en overnachting. Ben ook zeer benieuwd naar de offroute route!

  • 7 september 2017 om 18:17

    BBQ en BIER…. goede combi…

    Waarschijnlijk heb ik zaterdag avond genoeg Bier op  … dus blijf ik slapen.

  • 7 september 2017 om 19:47

    Alleen een inschrijving is blijkbaar niet voldoende, dus:

    Ja, ik kom ook. Van vrijdagavond tot en met zondag.

    Ja, ik wil ook graag barbeque-en en bier drinken.

    Ja, ik wil gebruik maken van het Comfort-arrangement, dus inclusief handdoekenpakket en Zon-Zeker-Garantie.

    Nee, ik wil geen aanvullende reisverzekering!

    Tot vrijdag.

    Léon Römers

  • 7 september 2017 om 21:26

    @leon.

    All-inclusive?
    Extra ruimbagage?
    Fastpass en/of Priority check in?

  • 7 september 2017 om 22:10

    Kom, kom Jasper.

    Het moet wel een beetje eenvoudig blijven, net als 30 jaar geleden. Al die luxe die jij voorstelt…….

    Nee hoor, ontbijt op bed ( in de slaapzak eigenlijk ) en een a la carte diner is voor mij al meer dan genoeg!

  • 7 september 2017 om 22:50

    Doe graag mee met de BBQ en neem ook tentje mee. Vraagje: drank en ontbijt zelf regelen?

  • 7 september 2017 om 23:59

    Al jullie opmerkingen zijn verwerkt in de deelnemerslijst.
    @ Leon, Let op het comfort pakket is tentje en matras. Lakens, slaapzak en kussen moet je zelf meenemen, evenals tandenborstel en een schone onderbroek !
    Handdoek is overbodig als je je toch niet wast….
    In plaats van een zon-zeker pakket is het een lekker Herfstpakket geworden, ideaal voor Ténéré’s!
    Ontbijt in de slaapzak is alleen voor diegenen die een dienstige partner meenemen (genderneutraal!). Maar het is niet erg gezellig voor de groep !

    @ Piet, Ontbijt zit bij de overnachting, Drank wordt centraal geregeld.
    Alle kosten zijn ongeveer tegen kostprijs. De DTA heeft geen winstoogmerk

    Nog even voor de duidelijkheid: wij hebben de gehele accommodatie het “Woelige Nest”, incl. tentjes bij de camping gehuurd. Het maakt qua kosten niet uit of je in eigen tent/camper of in een van de accommodatie slaapt.
    Voor de deelnemers rekenen we kosten per nacht incl ontbijt, partners of andere tentgenoten -niet deelnemers- betalen dan alleen de ontbijt kosten extra.
    Wel moeten we alle bezoekers de lokale toeristenbelasting in rekening brengen. Dus ook de dag-bezoekers
    Daarnaast wordt de BBQ in rekening gebracht voor alle gebruikers ervan.
    Drank kopen we centraal in en wordt ongeveer tegen kostprijs verkocht. Koffie, Thee is Free en ruim voorradig.
    We maken dus geen winst, sterker de DTA draagt ook nog een deel van de kosten en de organisatierisico’s.
    Kortom, voor de kosten hoef je het niet te laten

  • 8 september 2017 om 11:13

    Ik neem overigens ook een paar reddingsvesten en een rubberboot mee.

  • 8 september 2017 om 11:30

    Ik ben er ook het hele weekend. En ik neem mijn duikbril mee.

  • 8 september 2017 om 11:32

    Ik heb sinds enige tijd langdurig geïnvesteerd in een aantal natuurlijke zwembandjes.
    Ecologisch verantwoord en in het kader van de opwarming (??? daar merk ik ff nix van… Daarom ben ik ook zo blij dat we weer lekker op open vuur gaan BBQ-en… Goed voor t broeikaseffect.) van de aarde en de verwachte stijging van de zeespiegel…

  • 8 september 2017 om 12:02

    En woefen? Ik heb nog een door de schilders vakkundig gelaste woefset! Meenemen?

     

    ik kom zaterdag in de loop van de dag aanwaaien

     

    groet, norbert