• 23 juli 2017 om 00:32

    Het 2e weekeinde in september, dit jaar van de 8e tot de 10e !, is het 30 jarig Jubileum Treffen in Voorthuizen op de centraal in den Lande gelegen motorvriendelijke camping Costa del Zeumeren. Daar is het Groepskampement “Het Woelige Nest” besproken. Dit kampement bestaat uit een grote ingerichte groepstent met daaromheen tweepersoons slaaptentjes, daarin liggen inflatable matrasjes. Dus je hoeft geen tent + matrasje mee te slepen !

    Bestuur en commissie zijn druk met een mooi programma voor het hele weekeinde. Dat wil zeggen ontvangst op vrijdagnamiddag/-avond, ’s avonds een boeiende lezing door Arjan Brouwer.
    Dit Treffen willen we aandacht geven aan het verleden, het heden en de toekomst van de Ténéré ! Ook aan de in 2018 te verwachten T7 !
    Op zaterdag een vroege off-road of on-road rit en daarna Jubileum leut en BBQ.
    Op zondag nog een bezoek aan de Ténéré collectie van Jos.
    De terugreis is dus zondagnamiddag, mogelijk in groepjes binnendoor.

    Dit jaar dus echt een volledig weekend programma dat bol staat van de activiteiten 
    Geef je tijdig op via de Agenda om ook gebruik te kunnen maken van een slaaptentje !
    Ook ‘oud leden’ en ‘Ténéristen-niet-leden’ zijn welkom. Zij kunnen zich opgeven via het emailadres: dtatreffen@gmail.com .

    Frans

  • 29 juli 2017 om 20:07

    Ha Frans, dat klinkt goed!!!!

    Ik kom samen met mijn twee dochters.

    Gaanwenogwatleuksdoen?

  • 3 augustus 2017 om 17:35

    Heb de mannen op het XT660.com treffen in de Yorkshire Dales er ook op geattendeerd. Mogelijk komen er dus ook wat Engelse Tenere’s richting Nederland…

     

  • 9 augustus 2017 om 21:33

    Klinkt erg leuk, van de week eens nagaan of ik er bij zou kunnen zijn.

  • 11 augustus 2017 om 13:29

    kom zaterdag in de loop van de dag, blijf wel voor de bbq, slapen en één biertje…

     

    groet, Norbert

  • 11 augustus 2017 om 20:39

    ik ben erbij van begin tot eind hoor.leuk om weer eens te kijken hoe de verzameling van jos  erbij staat…..en de rest ook natuurlijk

  • 12 augustus 2017 om 19:03

    Mag ik ook niet yamaha roadbook rijders uitnodigen?

  • 16 augustus 2017 om 10:03

    Ik ben er ook bij, waarschijnlijk met introducee op XT660R (en mogelijk nieuw lid).  Wij nemen sowieso onze eigen tentjes en spullen mee, vind ik toch altijd fijner.
    En zojuist bericht gehad van een Engelse Tenerist van het XT660.com treffen in Dent, die wil samen met een maat ook afreizen. Heb ze verwezen naar het contactadres op de site.

  • 16 augustus 2017 om 23:36

    @ Harry, Je introducée is welkom, heeft zich al opgegeven
    (Buitenlandse) Ténéristen kunnen zich opgeven via email: dtatreffen@gmail.com
    @ Norbert, ik heb je een mail gestuurd voor nadere informatie over je idee !

  • 20 augustus 2017 om 17:48

    Mieschen kom ik met mijn 3AJ te de jubileum…

     

  • 23 augustus 2017 om 08:50

    Jammer, ik ga het niet redden. Wens jullie heel veel plezier.

  • 25 augustus 2017 om 22:53

    Nationaal Erfgoed vernietigd.
    Het blijkt dat de plaats waar de DTA opgericht is, teloor is gegaan aan de uitbreidingsdrift voor woningen in de Beemte. Een vernietiging van een Nationaal Erfgoed!
    Als protest hebben we dan ook besloten om de Beemte niet op te nemen in onze routes!

  • 27 augustus 2017 om 22:17

    Wat we wel kunnen doen is een off-roadrit rijden. Nou ja, wat er dan op lijkt… Het is me gelukt een aardige route te maken vanaf het treffenterrein en die wordt lekker klassiek -net als 30 jaar geleden- op roadbook aangeboden. Neem dus je roadbookkastje of een mapje op je tank mee…!

    De route is niet lastig hoewel ik nog wel fraaie bospaden en ouderwets Veluws “klapzand” heb gevonden….

  • 28 augustus 2017 om 00:12

    Great Ferry;  mooi dat je zo’n route hebt gemaakt. Ook geschikt voor de oer Tenere’s?

  • 28 augustus 2017 om 00:40

    Off- en Onroad routes.
    Ferry, dat heb je weer mooi voor elkaar gekregen. Goed man !
    We hebben dus een klassieke, off-road roadbookrit en een bij de tijdse On-road GPS route (Philip).
    Ook zondag, op de binnendoor rit naar Jos en zijn collectie Ténéré’s , zullen we het vernietigde Nationaal Erfgoed in de Beemte niet aandoen!