• 19 november 2016 om 16:13

    Morgen in Nieuwegein dan maar proberen?
    Heb je eventueel een andere bougie liggen?

  • 19 november 2016 om 16:27

    Als je dat zou willen doen, heel graag!

    Een bougie heb ik denk ik niet liggen. Maar degene die er nu in zit, is nog geen 100 km oud.

    Mijn adresgegevens en telefoonnummer staan bij mijn profiel. Ik heb overigens geen garage/schuur. Dus we staan buiten.

    Ik hoor nog wel even hoe laat je aan komt waaien dan.

  • 19 november 2016 om 19:35

    Rond uurtje of 14.00, morgen ff weer aankijken.

  • 20 november 2016 om 12:49

    Ik denk dat als ik mijn XT in de goede richting zet, ik vanzelf vooruit waai met deze wind! Ha ha!

  • 22 november 2016 om 20:21

    Nou Jonathan, ik moet nog even oefenen op het “sneller” kickstarten. Maandag heel enthousiast in motorpak naar buiten gegaan, om op de XT richting werk te rijden, maar uiteindelijk ben ik bezweet in mijn auto gestapt. Ha ha! Ik ga het van de week nog eens proberen.

  • 24 november 2016 om 21:29

    Dat is jammer, had goede hoop dat je hem met iets hogere stationair nu wel aan zou kunnen trappen. Zondag liep die vanuit koud met 3 trapjes.

    Wat je nog kan proberen, zag jouw de motor op de zij standaard zetten en dan trappen. (sta je schuin) Ik zet de motor normaal rechtop, zonder gebruik te maken van de zij standaard. Heb zelf dan genoeg lengte om en te blijven staan en te trappen. Verwacht dat dit in jouw geval ook zo moet zijn.

  • 25 november 2016 om 18:22

    Ik ga het morgen nog eens proberen. Ik zal de motor dan eens rechtop zetten.

  • 26 november 2016 om 07:31

    FF pufje rem reiniger in het luchtfilter spuiten.