• 23 januari 2017 om 11:06

    De Google calendar optie in de agenda vind ik erg handig. Kan deze geopend worden in een nieuwe tab?

  • 23 januari 2017 om 22:01

    Ben nu weekje met vakantie, zal daarna ff wat dingen zoals bovenstaand opnemen.

     


    @Grandia
    , bedoel jij de export van events? Hoe open jij de google calender pagina?

  • 24 januari 2017 om 11:35

    We hebben (hadden net) nu allemaal recente reacties op hetzelfde topic draadje.

    Zou recente reacties niet beter elk topic slechts 1 keer kunnen laten zien? En als je er op klikt ga je naar de voor jou laatst ongelezen reactie.

    We zijn nu bijvoorbeeld de huisjes boeken deadline van Jasper helemaal kwijt..

  • 24 januari 2017 om 16:06

      @grandia, bedoel jij de export van events? Hoe open jij de google calender pagina?

    Als ik via de knop de gegevens exporteer, gaat de browser in dezelfde tab naar mijn google calendar. In een nieuwe tab zou fijner zijn.

  • 19 maart 2017 om 19:10

    Norbert vertelde dat ik een PB heb gekregen vaan Jasper.

     

    Maar waar vind ik die terug?

     

    Hij staat niet bij berichten.

  • 19 maart 2017 om 19:54

    Ik denk dat Jasper zijn mail notificatie heeft beantwoord (die mails komen binnen op website(_antispam__)@tenere.nl   ipv een PB gestuurd via de berichten module.

    Kan je hem berichtje doen met de vraag nogmaals de PB te verzenden.

  • 19 maart 2017 om 22:12

    Ik denk dat Jasper zijn mail notificatie heeft beantwoord (die mails komen binnen op website(_antispam__)@tenere.nl ipv een PB gestuurd via de berichten module. Kan je hem berichtje doen met de vraag nogmaals de PB te verzenden.

     

    Ah, morgen ff de mailbox checken..

  • 19 maart 2017 om 22:13

    De mail notificatie van een een nieuw pb bericht komt idd van webzijde@. Sommige mensen antwoorden op die notificatie ipv op het daadwerkelijke pb.

    Zal eens kijken of dat afzender adres naar no-reply kan.

  • 20 maart 2017 om 12:26

    ik denk dat Jasper de bij hem binnengekomen mail gewoon vanuit zijn email account heeft “beantwoord”.  Nix nie moeilijkdoenerij via PB’s en/of DTA-site….

  • 22 maart 2017 om 17:44

    ik denk dat Jasper de bij hem binnengekomen mail gewoon vanuit zijn email account heeft “beantwoord”. Nix nie moeilijkdoenerij via PB’s en/of DTA-site….

     

    En ik heb geen mail van je ontvangen.

     

    Vreemd.

  • 22 maart 2017 om 21:48

    ergens loopt t dus duidelijk niet lekker, via de site en via “beantwoorden”…


    @kibbe
    ….   heb mij  antwoordmailtje nog een keer naar je info@… adres gestuurd…

  • 22 maart 2017 om 22:17

    ergens loopt t dus duidelijk niet lekker, via de site en via “beantwoorden”… @kibbe…. heb mij antwoordmailtje nog een keer naar je info@… adres gestuurd…

    Beantwoorden vanuit je mail account, gaat niet zoals Norbert hier bovenstaand aangeeft.

    Dus naar de Tenere site gaan, en daar de PB beantwoorden.