• 14 december 2016 om 10:03

    Mmm iets nieuws:

    Ik kan geen oude forumonderwerpen terugzoeken, ik zie alleen pagina 1 op de lijst terwijl een véél meer zijn. “Page not found” zegt ie

  • 14 december 2016 om 21:46

    Met Google Chrome kan ik in de historie/ database normaal naar oudere (tot 202) pagina’s gaan voor eerdere onderwerpen.

     

    Kan je aangeven met welke browser of device je het probeert te bekijken?

  • 18 december 2016 om 23:13

    Zojuist geprobeerd foto’s te uploaden in het album van VRO Havelte. 5 foto’s geselecteerd, maar hij pakt alleen de eerste helaas. Upload was vanaf een Ipad.

  • 20 december 2016 om 21:48

    Foto voor foto ging dan weer wel?

    Andere met zelfde probleem? Moet misschien zelf ook eens foto’s maken. Zelf nog niet ondervonden dat er problemen mee waren, was dan wel vanaf windows pc.

  • 22 december 2016 om 21:09

    Foto één voor één is wel gelukt. Alleen sommige een kwartslag gedraaid.

  • 23 december 2016 om 20:17

    Inderdaad.  Op de computer lukt wel 5 foto’s tegelijk.

    Maar met mijn smartphone 1 foto upload terwijl ik er 5 selecteer.

  • 28 december 2016 om 19:34

    Inderdaad. Op de computer lukt wel 5 foto’s tegelijk. Maar met mijn smartphone 1 foto upload terwijl ik er 5 selecteer.

    Welke smartphone gebruik jij hiervoor Phillip?

    PS je album pictogrammen zijn verwerkt in het fotoalbum, zie er stuk beter uit. Dank daarvoor.

    Tevens is er een script gemaakt, waardoor van al de leden de naam en email adres is zichtbaar geworden voor de leden. (als ingelogd)

     

  • 9 januari 2017 om 15:42

    Hallo en gelukkig nieuw jaar iedereen;)

    Ik heb net gezien, dat als ik niet ingelogd ben en op een profiel klik is wel de emailadress van diegene persoon, waarop ik geklikt heb te zien.

    Kann dat zo, dat het emailadres alleen voor ingeloggde leden te zien is? Denk vanwege de spam die je dan eventueel nog extra binnen krijgt…

  • 16 januari 2017 om 00:41

    Rechts op de site staat een kopje “Recente reacties”, ik kijk daar meestal om te zien of er nieuwe reacties te lezen zijn.

    Echter valt het mij nu pas op (na al die maanden) dat nieuwe topics er niet tussen staan.

    Pas als iemand een reactie geeft komt het topic bij de actieve lijst (Recente reacties) te staan.

    Is het niet mogelijk om nieuwe topics daar ook in te plaatsen?

     

  • 16 januari 2017 om 19:13

    Ik heb het gister op de jaarvergadering voorgesteld, om een knop op de site te zetten alwaar het 25 jaar jubileum boek te bekijken is, lijkt mij leuk voor aspirant leden, hebben ze globaal een indruk war er de afgelopen 25 jaar gebeurt is binnen de club, het zou mogelijk moeten zijn , het complete boek is digitaal gemaakt, vraag Frans

  • 16 januari 2017 om 20:11

    Hallo en gelukkig nieuw jaar iedereen;) Ik heb net gezien, dat als ik niet ingelogd ben en op een profiel klik is wel de emailadress van diegene persoon, waarop ik geklikt heb te zien. Kann dat zo, dat het emailadres alleen voor ingeloggde leden te zien is? Denk vanwege de spam die je dan eventueel nog extra binnen krijgt…

    Dat kun je zelf instellen. Onder het veld waar je je e-mailadres invult staat zichtbaar voor iedereen/alleen leden/alleen ikzelf

  • 22 januari 2017 om 11:44

    Het (na verkoop) verwijderen van je advertentie. Kan dat? Moet dat? Of gewoon aangeven dat het verkocht is in een reactie?

  • 22 januari 2017 om 14:19

    Uhhh… mij lijkt een gebiedje waar downloads kunnen worden geplaatst (alleen voor leden toegankelijk) wel handig.

    Bijvoorbeeld voor het beschikbaar stellen/verspreiden van tracks/routes etc.

    Of is dat er al en kan ik t gewoon niet vinden?

  • 22 januari 2017 om 23:20

    De (inmiddels weer) gevulde agenda, ziet er op de voorpagina wat rommelig uit. Iets met vetgedrukte namen van de activiteiten en de rest in kleine niet vette letters zou misschien duidelijker zijn.