• 27 oktober 2016 om 20:49

    Het leek me nuttig om een plek te hebben waarin we feedback kunnen geven over de nieuwe site. Als de beheerders die liever op een andere manier ontvangen, dan moeten ze het topic maar sluiten.

     

    Ik denk dat iedereen het eens is dat het een grote vooruitgang is ten opzichte van de oude site. Toch heb ik nog wel een paar wensen en werkt ook niet alles zoals ik zou verwachten.

     

    Om met het laatste te beginnen:

    Hoe kan ik berichten lezen? Ik zie in mijn welkomstbox dat ik een ongelezen bericht heb, maar ben er nog niet achter hoe ik dat kan lezen. Alleen als ik de juiste url invoer kom ik bij mijn berichten terecht. opgelost

    Als ik op een recente reactie klik, kom ik niet bij die reactie terecht, maar op de laatste pagina van het topic. De url is wel telkens anders: /#post-35XXX.  werkt nu wel

     

    Verder vind ik het vreemd dat ik in mijn profiel wel een adres en meerdere telefoonnummers kan invoeren, maar niet mijn naam en e-mailadres. Kunnen die velden worden toegevoegd?  naam is toegevoegd

    Ik mis ook de optie om een bericht eerst te bekijken ipv direct te versturen.

     

    • Dit onderwerp is gewijzigd 7 jaren, 5 maanden geleden door Vincent.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 7 jaren, 5 maanden geleden door Vincent.
  • 27 oktober 2016 om 20:51

    Blijkbaar kan ik een bericht ook niet aanpassen nadat het is verzonden…

    inmiddels wel

    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 5 maanden geleden door Vincent.
  • 27 oktober 2016 om 21:04

    Ik heb ook staan dat ik een ongelezen bericht heb, maar heb hem tot op heden niet kunnen vinden.

    Ohjah, leuk hoor bb codes, maar wat kan ik er mee?

  • 27 oktober 2016 om 21:07

    Probeer deze link eens: http://www.tenere.nl/leden/kibbe/messages

  • 27 oktober 2016 om 22:56

    gelukt.

    Maar er is dus geen knopje voor?

  • 28 oktober 2016 om 14:17

    Ik zou graag een preview van mijn post willen zien op het forum en ik vraag me af hoe ik foto’s op het forum kan zetten. Foto’s hetzij  via sites als Flickr of een andere site zou makkelijk zijn. Is het mogelijk posts te verwijderen trouwens wat dat lukt mij ook niet.

  • 29 oktober 2016 om 12:44

    en hoe verwijder ik een advertentie?

  • 29 oktober 2016 om 19:08

    Super dit topic, feedback welkom.

    Zal morgen reactie geven op jullie vragen. Tevreden dat er al zoveel gebruik gemaakt word van het forum etc.

  • 30 oktober 2016 om 16:39

    Het leek me nuttig om een plek te hebben waarin we feedback kunnen geven over de nieuwe site. Als de beheerders die liever op een andere manier ontvangen, dan moeten ze het topic maar sluiten. Ik denk dat iedereen het  

     

    Het editen van berichten daar word aan gewerkt, zou mogelijk goed moeten staan. Kan ik helaas niet zelf testen ivm admin rechten, iemand??

    Heb profiel veld ‘naam’ toegevoegd aan de profielvelden. Email adres durf ik zelf niet toe te voegen, even overleggen. Kom ik op terug.

    Het zien van een voorbeeld post moet ik na vragen, al is de urgentie daarvan al stuk kleiner als er een eenvoudige edit mogelijk is.


    @Kibbe

    Het verhaal van de prive message word aan gewerkt, reactie volgd


    @Janrad

    Foto op je pc:
    Onderaan het invul veld kan je foto’s bij de post uploaden.

    Foto van internet:
    Een andere manier is om simpel de url in je post te plakken. (in google chrome, rechter muis knop, ‘adres van afbeelding kopieren’) deze in de post plakken.

  • 30 oktober 2016 om 16:41

    en hoe verwijder ik een advertentie?

     

    Het verwijderen van topic/ advertentie is door gebruikers niet mogelijk. Als het onderdeel verkocht is, dit meedelen in de betreffende advertentie dan gaat deze op slot!!

  • 30 oktober 2016 om 16:42

    Heb een foto album aangemaakt mbt de Noord Nederland rit, hoop op ervaringen van het posten van foto’s in dit topic, alvast dank!!

  • 30 oktober 2016 om 16:50

    Naar aanleiding van jullie post is er een knop gemaakt om een nieuw topic aan te maken, zie onder:

     

     

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 30 oktober 2016 om 16:58

    Stukje over BBcode,

    Wat is BBCode?BBCode is een speciale vorm van HTML. Of je BBCode al dan niet kunt gebruiken op het forum, wordt bepaalt door de beheerder(s). Daarnaast kun je BBCode ook uitschakelen via het formulier om een bericht te plaatsen. BBCode is gelijkwaardig aan HTML, tags zijn ingesloten in vierkante haken [ en ] in plaats van < en >. Het biedt ook een betere controle over hoe iets wordt weergegeven. Afhankelijk van de template die je gebruikt, kun je het toevoegen van BBCode in je berichten vergemakkelijken door de gebruiksvriendelijke knoppen boven het tekstveld. Ook met deze knoppen zal je de volgende uitleg handig vinden.

    Hiermee kan je bijvoorbeeld een bericht alleen zichtbaar maken voor leden, Dit doormiddel van de hide bbcode,  Begin met een [  (type daarna een bbcode, in dit geval ‘hide’ sluit met een ]  daar tussen je text, daarna zelfde tag maar dan met een forward slash.

     

    Lijkt nog niet helemaal goed te gaan.

    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 5 maanden geleden door TheHunter.
    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 5 maanden geleden door TheHunter.
    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 5 maanden geleden door TheHunter.
    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 31 oktober 2016 om 21:54

    Stukje over BBcode,

    Wat is BBCode?BBCode is een speciale vorm van HTML. Of je BBCode al dan niet kunt gebruiken op het forum, wordt bepaalt door de beheerder(s). Daarnaast kun je BBCode ook uitschakelen via het formulier om een bericht te plaatsen. BBCode is gelijkwaardig aan HTML, tags zijn ingesloten in vierkante haken [ en ] in plaats van < en >. Het biedt ook een betere controle over hoe iets wordt weergegeven. Afhankelijk van de template die je gebruikt, kun je het toevoegen van BBCode in je berichten vergemakkelijken door de gebruiksvriendelijke knoppen boven het tekstveld. Ook met deze knoppen zal je de volgende uitleg handig vinden.

    Hiermee kan je bijvoorbeeld een bericht alleen zichtbaar maken voor leden, Dit doormiddel van de hide bbcode, Begin met een [ (type daarna een bbcode, in dit geval ‘hide’ sluit met een ] daar tussen je text, daarna zelfde tag maar dan met een forward slash. Lijkt nog niet helemaal goed te gaan.

    55 (ik kan je vraag niet quoten)

  • 31 oktober 2016 om 21:56

    Het editen van berichten daar word aan gewerkt, zou mogelijk goed moeten staan. Kan ik helaas niet zelf testen ivm admin rechten, iemand?? Heb profiel veld ‘naam’ toegevoegd aan de profielvelden. Email adres durf ik zelf niet toe te voegen, even overleggen. Kom ik op terug. Het zien van een voorbeeld post moet ik na vragen, al is de urgentie daarvan al stuk kleiner als er een eenvoudige edit mogelijk is.  

    Dank voor je reactie en de aanpassingen.