• 21 november 2017 om 06:41

    Hallo! Mijn naam is David Koolmees. Sinds 2014 in het bezit van het motor rijbewijs en helemaal gek van de avontuurlijke kant van het motor rijden. Tentje in het bos opzetten met een kampvuurtje erbij. Dat is wel echt mijn ding. Ik ben begonnen op een Suzuki Bandit 1250, off road geleerd op een Suzuki DL650 Vstrom en uiteindelijk de Tenere gekocht. Met de xt heb ik vele landen bezocht en avonturen beleefd. Afgelopen zomer heb ik bijna 25.000 km gereden in 3,5 maand. Bijgevoegd een foto daarvan.  Mocht iemand daar vragen over hebben hoor ik het graag. In het dagelijks leven werk ik met veel plezier als Hoofdconducteur bij de Nederlandse Spoorwegen. Tijdens mijn werkzaamheden kom ik vaak reizigers tegen in motorpak en maak dan altijd even een praatje. Wie weet kom ik je een keer tegen!

  • 21 november 2017 om 08:16

    Hallo David; welkom bij ons clubje. Leuk dat je ons gevonden hebt na zo’n lange reis.

    Ik meen je op Facebook gezien te hebben i.c.m Paul van H.?

    Ik zou zeker een keer willen babbelen over je laatste rit.

    Kom je ook naar de VRO in Havelte op 10 december?

     

  • 21 november 2017 om 08:53

    Wie gaat er nou in motorpak in de trein zitten?

  • 21 november 2017 om 09:29

    Klopt Jos! Heb Paul ontmoet in Kazachstan. Geweldige kerel. Ik ben er denk ik wel bij 10 december. Lijkt me leuk. Ben er alleen nog niet achter hoe ik me hiervoor kan opgeven. @drekracer… de meeste redenen die ik hoor zijn: onderweg naar een proefrit of een pech geval.

  • 21 november 2017 om 17:14

    Wie gaat er nou in motorpak in de trein zitten?

    Jij?

  • 21 november 2017 om 21:12

    …bijna de hele klup

    • Deze reactie is gewijzigd 6 jaren, 5 maanden geleden door ekko.
    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 22 november 2017 om 18:18

    Stelletje posers…

  • 23 november 2017 om 20:27

    Jos gaat mij helaas niet lukken de 10e. Balen. Heb nieuw werkrooster gehad vandaar. 14 januari ben ik sowieso bij.

  • 23 november 2017 om 23:52

    Geen probleem dat je 10 dec er niet bij kunt zijn.

    Misschien kom ik voor de 14e januari  nog in de buurt van A’foort. Of jij in de buurt van Deventer.

    We willen nog wat Stan landen doen in 2018. En jij hebt recente ervaring?

     

  • 26 november 2017 om 22:05

    Welkom David,

    Klinkt al mooie aanvulling bij de club. Kazachstan en verder naar het oosten staat ergens ook nog op een lijstje.

    Mocht je de 14e bij de ALV bij kunnen zijn, en je het leuk zou vinden om wat van je foto’s met ons te delen. Zou dat geweldig zijn.