• 1 september 2016 om 19:55

    Hallo allemaal,
    Mijn naam is Barry en ik ben hier nieuw.
    Ik ben bijna 40 en woon samen met mijn vriendin in Amsterdam zuid-oost.

    Twee jaar geleden heb ik mijn Yamaha xt600e aangeschaft. Ik ga er dagelijks mee naar mijn werk. Inmiddels heb ik er alweer ruim 32.000 km mee gereden.
    En als er iets mee is, ga ik sleutelen. Hier heb ik Youtube nog wel voor nodig. Maar heb tot nu toe alles nog zelf kunnen oplossen.

    Naast mijn xt heb ik ook nog een Triumph Tiger 800. Deze gebruik ik voor de lange afstanden.

    Ik heb echt zin om naar Havelte te gaan!!

    Hopelijk tot dan!
    Groeten,
    Barry.

  • 1 september 2016 om 19:55

    Hallo allemaal,
    Mijn naam is Barry en ik ben hier nieuw.
    Ik ben bijna 40 en woon samen met mijn vriendin in Amsterdam zuid-oost.

    Twee jaar geleden heb ik mijn Yamaha xt600e aangeschaft. Ik ga er dagelijks mee naar mijn werk. Inmiddels heb ik er alweer ruim 32.000 km mee gereden.
    En als er iets mee is, ga ik sleutelen. Hier heb ik Youtube nog wel voor nodig. Maar heb tot nu toe alles nog zelf kunnen oplossen.

    Naast mijn xt heb ik ook nog een Triumph Tiger 800. Deze gebruik ik voor de lange afstanden.

    Ik heb echt zin om naar Havelte te gaan!!

    Hopelijk tot dan!
    Groeten,
    Barry.

  • 2 september 2016 om 05:09

    welkom stad- en leeftijdsgenoot

  • 2 september 2016 om 07:44

    welkom stadsgenoot. Ik zag je oproep op mf voor wat offroad in de omgeving. Nu even wat andere plannen, maar wellicht in oktober?

    groet, Norbert

  • 2 september 2016 om 14:37

    Welkom landgenoot.

    Misschien is er volgende week al een activiteit met een beetje offroad? :woohoo:

    Veel plezier bij de klup.

  • 2 september 2016 om 17:17

    Bedankt allemaal.

    Klopt inderdaad, ik had ook een oproep op mf gezet. Toen werd ik benaderd door Marcel. Hij heeft mij op DTA gewezen. Die kende ik nog niet.

    In de weekenden kan ik meestal wel tijd maken voor wat offroad.
    Dat lijkt mij erg leuk.
    Sowieso tot in oktober!

    Groeten, Barry.

  • 4 september 2016 om 15:29

    Holi Barry,

    welkom uit Duitsland.

    Mieschen tot voolgende week in Mander

    Grotjes Rainer

  • 5 september 2016 om 15:36

    Hoi Rainer,

    Wat leuk dat er ook mensen uit duitsland lid zijn.

    Heel misschien kan ik nog even langskomen in Mander. Anders zien we elkaar een volgende keer!

    Groeten terug,
    Barry.