• 16 maart 2017 om 19:36

    8 april staat de Belgiërit op de agenda. Is er al meer bekend? En gaan er nog meer mensen mee dan alleen 3 Amsterdammers plus 2 introducees uit Amsterdam?

  • 16 maart 2017 om 20:34

    Is de datum van 8 april wel juist, werd toch altijd op zondag gereden? Zou er dan meer animo zijn?

     

    8 april kan ik nie, 9 moet wel lukken

  • 16 maart 2017 om 22:23

    Is de datum van 8 april wel juist, werd toch altijd op zondag gereden? Zou er dan meer animo zijn? 8 april kan ik nie, 9 moet wel lukken

    redelijk zeker dat het 8 april is. Jaap heeft die datum geprikt ivm werk.

  • 20 maart 2017 om 21:40

    i

    n

    g

    e

    s

    c

    h

    r

    e

    v

    e

    n

    Gaanwenogwatleuksdoen?

  • 30 maart 2017 om 05:19

    De rit is idd op 8 april. Wie weet er nog hoe laat we vorig jaar startten? Wat mij betreft blijft alles hetzelfde, starttijd en -locatie.

  • 30 maart 2017 om 08:41

    Helaas kan ik niet mee. Ik heb wel een track in elkaar geknutseld.

    1e deel tot lunch 75 km. Frietkot tegenover tankstation.

    2e deel na lunch 117 km. In dit deel kruist de track zichzelf 1 keer. Ik heb waypoints toegevoegd om aan te geven dat je bij deze kruising links moet houden. Verder zit er nog een ander waypoint om 16 km af te snijden.

    En zoals het er nu naar uitzet blijft het droog en geen sompige klei en spekgladde kinderkopjes.

     

    Stuur mij een bericht en ik stuur je de track.

     

    veel plezier, Norbert

  • 30 maart 2017 om 10:31

    Moet helaas ook verstek laten gaan bij deze mooie rit. Veul plezier lui. Ohjah, vergeet bij de frietkot de deur niet dicht te doen, anders gaat het buiten zo naar patattekes ruiken.

  • 2 april 2017 om 15:42

    verzamelen om 9 uur? ‘t is 2,5 uur enkele reis, dus eerder afspreken vind ik wel erg veel van het goede.

  • 2 april 2017 om 17:13

    9 uur in Amsterdam of in Diest?

    Ik vind 2 x 190km en de hele dag offroaden een beetje teveel van het leuke.

    (getting old)

    Is er een slaapgelegenheid in Diest of ben ik dan de enige?

     

     

  • 2 april 2017 om 17:18

    Als we nou een karretje regelen voor 3 motoren dan rij jij de heenweg en dan kun je tijdens de terugweg slapen.

  • 2 april 2017 om 17:48

    Half 9 vertrekken vanaf de bekende locatie in Diest. Dat betekent 8 uur daar aankomen. Kwartiertje afladen, kwartiertje briefing, half negen rijden. De ervaring heeft geleerd dat het een latertje kan worden. Vandaar de vroege start.

  • 2 april 2017 om 19:04

    9 uur in Amsterdam of in Diest? Ik vind 2 x 190km en de hele dag offroaden een beetje teveel van het leuke. (getting old) Is er een slaapgelegenheid in Diest of ben ik dan de enige?

    Ik heb 2 jaar geleden eens geairbnbd in Olen, een half uur van Diest. Dichterbij kon ik niks voordeligs vinden.

  • 2 april 2017 om 21:48

    8 uur is wel erg vroeg ! Als het te laat wordt is het laatste stukje overslaan toch een mogelijkheid lijkt me.

  • 3 april 2017 om 20:09

    Protest!!

    Ik weet in ieder geval van 2 NH boeren die dit tijdstip niet gaan halen.

    Ervaring leert dat deze boeren desondanks nog wel aardig wat Belgische km’s maken.

     

     

    Gaanwenogwatleuksdoen?

  • 4 april 2017 om 20:57

    Waarom is het zo stil

    Droevige smiley

     

    Te vroeg he?

    Lachende smiley

     

     

    Gaanwenogwatleuksdoen?