• 31 januari 2018 om 10:43

    Net een setje Michelin Anakee Wild besteld.

    Is dit nu echt de opvolger van de T63?

  • 31 januari 2018 om 13:11

    Fred, da’s een tubeless-band. Op welke motorfiets wil je die leggen…?

  • 31 januari 2018 om 18:10

    Michelin

    Is dit nu echt de opvolger van de T63?

     

    Dat is deze:

     

  • 1 februari 2018 om 09:39

    Frederik, bij mij wordt het geen tubeless band hoor.
    Kip, hoe heten die banden dan?

  • 1 februari 2018 om 18:33

     

     

    AC 10

     

    http://www.mxbanden.nl/michelin-michelin-ac10-dot-vanaf.html

    • Deze reactie is gewijzigd 6 jaren, 2 maanden geleden door Kibbe.
  • 1 februari 2018 om 19:11

    De Anakee Wild is meer een wegband voor een beetje het terrein in. Jammer dat ie niet in 150/18 te hebben is.

    Hier in duitsland hebben we op moment het probleem, dat we geen m & s banden meer hebben en niemand weet, waarmee we nu tweecylinder enduros mogen rijden. Slaat weer nergens op.

  • 2 februari 2018 om 09:58

    Nu het er toch over gaat, iemand ideeën over/ervaringen met de Mitas E07 Plus of de Metzeler Karoo 3?

    http://www.mitas-moto.com/international/products/motorcycle-trail-tyres/e-07plus/

    http://www.metzeler.com/site/com/products/tyres-catalogue/Karoo-3.html

    Ook in vergelijking met de Anakee Wild.

    • Deze reactie is gewijzigd 6 jaren, 2 maanden geleden door Floor.
  • 2 februari 2018 om 13:24

    Ekko op die Anakee Wild staat M+S !

  • 2 februari 2018 om 13:27

    Metzeler was mij niet goed bevallen.
    Floor voor die lullige €165 koop je gewoon echte Michelin’s.

  • 3 februari 2018 om 00:02

    Ekko op die Anakee Wild staat M+S !

    Ekko op die Anakee Wild staat M+S !

    Ja, maar je mag er in duitsland op moment niet mee rijden als ze van 2018 zijn. Als ze ouder zijn, dan weer wel…Politik, snap er niks van…

     

    De E07 is een prima wegband. Rij ik op de ktm, goedkoop en duurzaam. Als het nat wordt moet je erg voorzichtig zijn, anders allemaal prima.

  • 3 februari 2018 om 07:27

    Ekko op die Anakee Wild staat M+S !

    Ekko op die Anakee Wild staat M+S !

    Ja, maar je mag er in duitsland op moment niet mee rijden als ze van 2018 zijn. Als ze ouder zijn, dan weer wel…

     

    Bedorven banden zijn veiliger….duitsche logica

  • 3 februari 2018 om 12:09

    ik heb ook net de anakee wild ik de schuur staan.best een grof bandje. ik zie hem ook als opvolger  van de t63.

    goede stuureigenschappen op de weg.ook als het nat is .en redelijk in het terrein.

    ik las ook ergens een vergelijk met de continental tkc 80.

    die is dus erg hard,met weinig grip in de regen. en word ook vierkant als hij begint te slijten.

    juist hier moet de anakee wild veel beter zijn.

    terrein eigenschappen vergelijkbaar

  • 3 februari 2018 om 19:22

    Ha heb net gekeken, hij is in 150/70 18 verkrijgbaar…maar niet bij duitse bandenboeren…wat een gelul.

  • 4 februari 2018 om 12:59

    Heb dit jaar met de michelin anakee wild 3 gereden. Op 3 verschillende trips. 2x engeland. 1x scandinavie. Ong 60% asfalt 40% offroad. Ik heb geen agressie rijstijl.

    Ong 8.500km achter is nu af. Voor nog goed.

    Tis een band die heel snel warm wordt. Daardoor goede grip op asfalt.Geen enkele uitglijder gehad in redelijk slechte omstandigheden.

    Met nat weer een superband. Maakt voor behoorlijk kabaal maar daar heb ik geen last van. Men klaagt over trilling van de achterband?? Dan moet je dus geen tenere gaan rijden als je daar last van hebt.

    Offroad in Engeland prima mee gereden. Zie filmpje.

  • 4 februari 2018 om 13:04

    De mitas e09 dakar is ook een goede allrounder. Lijkt qua profiel op de T63. Maar gaat veel langer mee. Stijver binnenwerk harder compound. Nadeel daarvan met regen iets gladder. Zeker veel gladder dan de michelin anakee wild 3. Maar in de modder iets beter grip. Vooral voor.