• 23 mei 2019 om 22:12

    Beste Teneristen,

    Het Ardennenweekend staat weer in het DTA programma! Inschrijven via de Agenda.

    Groet,
    Dennis

  • 23 mei 2019 om 23:37

    Na een paar jaar het Ardennen weekeinde in het Moezelgebied gehouden te hebben, gaan we nu weer terug naar Luxemburg en wel naar de gastvrije (nieuwe) camping du Nord van de familie Vermeulen.
    Op zaterdag staat natuurlijk weer een mooie GPS route gepland, verder wordt het programma ingevuld zoals de deelnemers dat willen.
    Voor de liefhebbers die ook op zondag nog een tour willen maken en pas op maandag terug willen gaan zijn er mogelijkheden.

    Indien er nog vragen zijn, neem gerust kontakt met mij op via het Smoelenboek.
    Frans

    • Deze reactie is gewijzigd 4 jaren, 11 maanden geleden door haveloos.
  • 24 mei 2019 om 00:24

     

    Mijn herinneringen aan een Ardennen weekend is:

    REGEN, REGEN EN …..?☔

     

  • 25 mei 2019 om 17:21

    Ik kann me ook aan regen regen herinneren, maar ook aan heel veel zon?

  • 26 mei 2019 om 22:32

    ik ben maar een keer geweest en toen was het bloedheet, dus nu weer?

  • 15 juni 2019 om 21:59

    Al druk bezig met de voorbereidingen.

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 15 juni 2019 om 22:34

    Dat ziet er goed uit ?

    Mooi setje bagagetassen, zo te zien zitten ze als gegoten!

    • Deze reactie is gewijzigd 4 jaren, 10 maanden geleden door haveloos.
  • 15 juni 2019 om 23:10

    De tassenset was ook nog eens spotgoedkoop. Daar kon ik geen buil aan vallen. Maar ze lijken inderdaad perfect te passen.

    Navi en USB-lader nog even aansluiten, nog een stukje proefrijden en dan ben ik er zo goed als klaar voor.

    Kan bijna niet wachten. ?

     

  • 18 juni 2019 om 00:04

    Het Ardennenweekeinde is natuurlijk een uitstekende gelegenheid om de bagage mogelijkheden van onze Ténéré’s te vergelijken, hard of zacht en dergelijke. Ik rij nu met alleen een zadeltas en nog wat lichte spullen erop/erachter. Dat was genoeg voor 2 weken naar de Auvergne.

  • 24 juni 2019 om 01:18

    Had heel graag naar dit waanzinnig leuke weekend willen komen, maar helaas is dit precies het weekend dat ik in de auto stap voor 3 weken Kroatië. Niet met de motor dus, wel met tent…

  • 24 juni 2019 om 08:23

    mijn 1vj restauratie project heeft wat tijd stil gestaan maar komt nu in de afrondingsfase. Gisteren de eerste rondjes gereden en er is nog niks af gevallen

    Nu moet ik het blok 1000km inrijden en nu wil het toeval dat amsterdam-luxemburg en terug aardig in de buurt komt. Mijn idee is zaterdagochtend te vertrekken, binnendoor naar Luxemburg te rijden, ‘s avonds aan te sluiten voor de bbq en zondag weer terug te tokkelen.

    Wie weet er nog een leuke route?

     

    groet, Norbert

    • Deze reactie is gewijzigd 4 jaren, 10 maanden geleden door mecanico.
  • 24 juni 2019 om 12:14

    Wie vertrekken er vrijdag al naar Luxemburg of gaat iedereen zaterdag?
    Wordt er ergens verzameld om samen verder te rijden of wie komt er langs Wageningen/Ede/Rhenen A50/A12/A15.

    Is hier een apart plekje voor op het forum?

     

  • 24 juni 2019 om 17:19

    Ik ga vrijdag al naar Luxemburg, en ga nog een route maken en kom zeker onderweg langs Arnhem / Nijmegen. Er zullen nog wel meer aanhaken denk ik.

    • Deze reactie is gewijzigd 4 jaren, 10 maanden geleden door Philip.
  • 25 juni 2019 om 20:45

    Ben bang dat je geen gelijk hebt Philip..

    Zonder tegenbericht ga ik ook.

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 25 juni 2019 om 22:39

    Zijn er Teneristen die maandag terug gaan en zondag nog een mooie rondrit door Luxemburg willen maken? Ik blijf zelf tot maandag en ik heb van Frans begrepen dat hij ook tot maandag blijft.