• 7 juli 2017 om 23:58

    Vandaag lekker gereden.

    Was goed weer na een mooie rit hoort een klein drankje.

     

  • 8 juli 2017 om 09:40

    Het is hier fantastisch vakantie man.

  • 9 juli 2017 om 07:23

    Op het treffen was de nieuwe T7 ook even te zien. Foto volgt.

     

     

  • 9 juli 2017 om 14:26

    En weer veilig thuis.
    Net op tijd om Max er in de eerste bocht weer uitgetikt te zien worden.

    Gaan we nu maar weer wat anders doen :-(  !

    ‘t wordt denk ik tijd voor een foto-mapje….  

    • Deze reactie is gewijzigd 6 jaren, 8 maanden geleden door jasper tornij.
    • Deze reactie is gewijzigd 6 jaren, 8 maanden geleden door jasper tornij.
    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 9 juli 2017 om 16:39

    En ook net weer thuis, lekker binnendoor tot Verviers en vandaar de snelweg tot thuis. Zag in de eerste 30 minuten nog ergens een serieus kaliber wild zwijn in de kant van de weg liggen die een ontmoeting met een auto waarschijnlijk niet had overleefd, maar ik zat nog aardig vol van de BBQ gisteren. Beest dus maar laten liggen…

    Allemaal weer bedankt voor de gezelligheid, was weer een topweekend!

  • 9 juli 2017 om 18:35

    Zo ook net weer thuis.

    Het was zonnig en gezellig.

    Jammer dat maar een paar mensen onze (menno en ik) balletuitvoering van het zwanenmeer hebben gezien.

    Jasper bedankt voor de orga en onze verzorging.

    Die was Top.

  • 9 juli 2017 om 19:20

    Jammer dat maar een paar mensen onze (menno en ik) balletuitvoering van het zwanenmeer hebben gezien.

    Vreemd genoeg waren daarna ineens alle tomaten verdwenen.

    Was een super weekend, veel gelachen en leuke ritten gereden.
    Bedankt organisatie en medeklupleden.

    • Deze reactie is gewijzigd 6 jaren, 8 maanden geleden door Raymond W.
  • 9 juli 2017 om 19:23

    Dames en heren ik heb genoten van een perfect georganiseerd weekend, dat kan ik niet snel verbeteren. Genoten van het prachtige weer de geweldige toertocht. de heerlijk bbq en het prima gezelschap. Bij mijn vertrek ben ik vergeten Jasper, Frans en Barbera de hand te schudden, sorry daarvoor. Laten we maar zeggen dat ik het vergeten ben.

    En Frans, het was goed om je weer op de motor te zien.

  • 9 juli 2017 om 20:34

    Het weekend was top! Heb enorm genoten!

    Jasper, bedankt voor de organisatie en de logeerplek.

    En vandaag weer heerlijk gereden met de Twin, nu alle boutjes weer vastzitten.

  • 9 juli 2017 om 20:59

    mensen het was weer helemaal top dit weekend. Lekker gereden, 1050km, prachtig weer,  mooie route’s,  zwanenmeer was een belevenis,  twee mannen in balletpakjes,  leuke camping etc. Wat wil een mens nog meer, organisatie bedankt, en wie weet,  volgend jaar weer. 

  • 9 juli 2017 om 23:28

    Was ook om 18.00 uur thuis, vanaf Venlo nog wat binnendoor gereden om verse kersen, aardbeien en rode bessen in de Betuwe te kopen.
    Door de vele wegomleggingen en het gebrek aan eetgelegenheden in Duitsland was ik om 3 uur op het eindpunt in Kaldenkirchen; Tja daar niemand van de groep gezien! Na tanken en eten bij Aral dus doorgereden.
    Voor mij was het een reuze gezellig weekeinde, lekker gereden. Prima GPS routes, prima BBQ, prima gezelschap, prima weer, prima camping !

    @ Jasper, bedankt voor je fijne organisatie van het niet georganiseerde weekeinde
    @ Philip, zowel van Yamaha als van een kleinere Europese motorfabrikant mogen we nog geen herkenbare foto’s bekend maken van de Camouflage T7 !
    @ Harry, een wild zwijn was goed in te vriezen ! Bijvoorbeeld voor het Jubileum Treffen in september!
    @ Jan, och we worden allemaal wel een jaartje ouder !

    Volgens mij heeft Jonathan al een fotomapje aangemaakt !!!
    Jullie kunnen dus al jullie foto’s downloaden

    @ Allemaal, bedankt voor jullie gezelligheid.
    Frans

  • 10 juli 2017 om 08:15

    OK… ik heb ff wat foto’s in t mapje geplept…

  • 10 juli 2017 om 10:42

    Orga en bezoekers bedankt voor het leuke weekeind. Foto’s zijn bijgevoegd aan het fotomapje.

    Groet,

    Sander

  • 10 juli 2017 om 11:39

    @Sanderd
    We kunnen allemaal  goed zien, dat je behoorlijk ondersteboven was van dit weekeind…

    En gezien je extra (erg gewaardeerde!) inzet op de BBQ-avond sta je wat mij betreft met stip op één voor de organisatie van t weekeind in 2018…….