• 18 februari 2017 om 08:55

Binnenkort wordt mijn oudste zoon 18…

Nou staat er al een 660 op hem te wachten, maar helaas betuttelt onze overheid ons dusdanig, dat hij eerst twee jaar zijn leven moet wagen op een 125cc van max 15PK (11kW) en daarmee nét niet mee kan komen op de auto- en  snelwegen, anders dan heel onoverzichtelijk en tussen t vrachtverkeer. .  Dat weerhoudt hem echter niet. Hij móet en zal zijn motorrijbewijs halen…

Dus nu ben ik op zoek naar een betaalbaar fietsje voor hem. T moet wel een 4-takt zijn. Wie ervaringen met spul heeft dat ook heel blijft en iets weet en/of heeft:  graag een aanbod of tip!

Want anders geef ik hem met 17 en een half een autorijbewijs en een Bugatti Veyron van meer dan 1000PK. Dat de jeugd daarmee rondrijdt, dat vinden ze in Den Haag namelijk wél verantwoord….

• 7 maart 2017 om 14:24

ik heb inmiddels een 125 op de kop getikt…

Advertentie kan vervallen…

• 3 mei 2017 om 22:14

op de sleuteldag hebben wíj wat zitten prutsen en heeft Jona professioneel laswerk voor ons verricht.

Inmiddels zijn we wat verder en omdat er een aantal leden aangaf dat ze het leuk zouden vinden om van de vorderingen op de hoogte te blijven hier wat tussen-resultaatjes van de ombouw van ‘tupperware-brommert’ naar A1-approved-Scrambler…

Bijlagen:
    You must be logged in to view attached files.
  • 3 mei 2017 om 22:17

en nog een paar….

Bijlagen:
  • 4 mei 2017 om 03:52

Mooi kleurtje, gespoten of gekwast?

• 4 mei 2017 om 07:53

Uiteraard gespoten. Komende dagen gaan we een paar passende spatborden maken en samen met de tank spuiten.
    Remblokken  en wat andere slijtagedelen worden dan vervangen etc.
    En dan kunnen we de boel verder gaan opbouwen…

• 6 mei 2017 om 21:34

t kleurlaagje is vandaag op de onderdeeltjes gekomen die daar recht op hadden.  Er moet nog 2-componenten blanke lak overheen…

• Deze reactie is gewijzigd 3 maanden, 2 weken geleden door Profielfoto van jasper tornij jasper tornij.
    Bijlagen:
  • 8 mei 2017 om 20:15

voor t idee….

Bijlagen:
  • 9 mei 2017 om 23:40

Een kartonnen carterplaat!…nou dat ga je niet halen