• 29 november 2017 om 16:35

    Mijn gegevens staan correct  in t smoelenboek…

    Al enig idee van de tijd waarop je hier kunt zijn?

  • 30 november 2017 om 11:33

    Ik ben om 16.15 klaar met werken en dan staat er file en moet ik ook nog eten.

  • 30 november 2017 om 21:54

    Ik woon ook vlakbij ede dus als het niet lukt hoor ik het wel. Woon in amersfoort. Groer David.

  • 2 december 2017 om 15:13

    Ben op zoek naar een plek op karretje/in auto naar de VRO. Kom zelf uit de omgeving van Amsterdam.

  • 2 december 2017 om 19:23

    Hallo mannen..waar beginnen jullie 10 dec in Havelte?

    En om hoelaat ong?

    Ik woon er vlakbij. En wou wel even kijken. Tot nu toe was ik steeds op pad als jullie iets te doen hadden. Maar nu moet het lukken. Lijkt me leuk om met een paar van jullie kennis te maken. Moet ik me nog ergens aanmelden?

    Gr Flex

  • 2 december 2017 om 19:34

    Beste Flex, leuk dat je er ook bij bent. Voor mij ook de eerste keer. Zie de bijlage voor info.

    Ik moest er ook even naar zoeken voor aanmelden maar eenmaal gevonden weet je het voor altijd. Niet moeilijk.

    Je gaat naar de agenda en dan naar deze activiteit en dan scroll je naar onder en drukt op meer weten. De aanmeldknop staat onderaan het bericht. Succes tot 10 december!

  • 2 december 2017 om 19:36

    Ik ben om 16.15 klaar met werken en dan staat er file en moet ik ook nog eten.

    Gelukt ?

  • 3 december 2017 om 09:50

    Dat weten we pas volgende week ;<}}

  • 3 december 2017 om 13:29

    Dat weten we pas volgende week ;<}}

    Ach ja, dom…

  • 3 december 2017 om 17:08

    Gaat er nog iemand vanuit omgeving Den Haag naar de VRO met wie ik kan meerijden?

  • 4 december 2017 om 20:28

    Graag nog een paar kroketten erbij voor de middag.

    Juri, mijn zoon komt ook mee om zijn eerste rijlessen te ervaaren.

  • 4 december 2017 om 22:07

    Ekko, leuk

    Heb wat oefen materiaal besteld, en zorg nog voor meters lint. Heb nog wel op paar meer aanmeldingen. Anders hebben we we erg veel soep de man!!

    Zal in de aankomende dagen nog een GPS bestand uploaden welke we kunnen gebruiken op de dag zelf en voor positie verzamel punt.

    GRT Jonathan

  • 6 december 2017 om 13:21

    Het is bijna zo ver! Nog even aanmelden allemaal 

     

    Ik heb er zin in.

    Voor wie er van houdt, het schijnt stoffig en mul te worden!! Voor wie er niet van houdt waarschijnlijk is dat onzin en is het gewoon nat en blubberig. Komen dus!

  • 6 december 2017 om 20:24

    Omdat mijn zekering nog steeds  continu doorbrandt tijdens het rijden, moet ik me helaas weer afmelden. Ik hoop komend jaar wat vaker acte de presence te kunnen geven.

  • 6 december 2017 om 22:31

    Vincent, haal om te testen ff al je lampen uit de fitingen en eventueele stroomverbruikers er af.

    Welke zekering brand er door btw?